1.června 2006

Aktuality Proč volím pravici

Příliš jsem podrobně nestudoval volební programy jednotlivých stran, protože si myslím, že neexistuje velký výber zvolitelných stran v jednotlivých politických směrech. Takže v principu beru volby tak, že člověk dle svého cítění volí buď pravici nebo levici.

Dále potom v pricipu moto pravice a levice vidím takto:

Pravice

Lidi, starejte se sami o sebe, spoléhejte se sami na sebe, buďte samostatní. My vás necháme žít tak, jak každý z vás chce a umí. Nečekejte od nás pomoc, ale ani házení klacků pod nohy.

Levice

My vám všechno vezmeme a my následně rozhodneme, kdo co potřebuje a tomu možná vám něco z toho, co jsme si vzali přidělíme a zbytek si nechámne.

Já byl vychováván k samostatnosti!


Přečteno: 5760x | Komentářů: 83x | Kategorie: Aktuality

Komentáře čtenářů

1. GRAVATAR - timmynovak@seznam.czTimmyNovak1. 6. 2006 10:23:00
KJlacky pod nohy? Zvyseni dani nejsou klacky pod nohy? Rozkradani majetkua tunelovani nejsou klacky pod nohy? Najemne vrazdy (a ze jich v polovine devadesatych let bylo) nejsou klacky pod nohy? Lidi, vzpamatujte se, neporovnavejte co pravice rika dnes, ale to, co delala devadesata leta z nasi republiky. To je onen ukazatel - ostatne, i chlapec s gulama (Topol:-) ) priznal, ze dnes zazivame obdobi prosperity. CSSD sice nemusim a nebudu ji volit, ale to, co predvadi ODS je des a hruza - proto ja nemusim pravici.
2. GRAVATAR - virtan@seznam.czVirťa1. 6. 2006 11:39:00
Hej, Timmy, na Kubě mají ještě místa dost!

Reklama ETARGET:

3. GRAVATAR - Malvík1. 6. 2006 14:30:00
...opravdu zjednodušený výklad.......ale vím jedno...pod ODS nebudu mít moc šancí, protože nepocházím z bohaté rodiny, nejsem dcera podnikatelů a ani jsem nevyhrála ve sportce
4. GRAVATAR - Malvík1. 6. 2006 14:32:00
...a k samostatnosti jsem taky vychovávána
5. GRAVATAR - mysakv@post.czMyšák1. 6. 2006 21:56:00
Můj názor vyjadřují moje stránky http://mysak.homeip.net. Kdo chce ať se podívá.
6. GRAVATAR - Pete2. 6. 2006 1:49:00
Definice je úplně mimo. Vy jste se rozhodl, že jste pravičák a podle toho sestavil definici levice. Nejpřesnější definici jsem slyšel od Vladimíra Mlynáře v době ještě novinařil.

Pravice tvrdí, že měřítkem úspěchu jsou peníze, levice má měřítka jiná.

S vaší definicí pravice lze vcelku souhlasit, ale objektivní definice levice v tomto stylu by byla:

Existuje společenské zájmy, o které je třeba dbát.
7. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka2. 6. 2006 9:59:00
Chápete proč jsou volby anonimní???? Politika dokáže vyvolat válku a zlobu mezi lidmi.
To jen tak o veřejných ohlasech jestli jsem komunista či nejsem. Když jsem byla malá rodiče mi zakazovali mluvit s holkou, která měla rodiče komunisty. Hrůza, hrůza a hrůza. Nevidím velký rozdíl mezi levicí a pracicí, lidi spíše vidí simpatie těch lidí co tam sedí než doproblematiky politiky. A pokud někdo problematiku ovládá na tolik dobře, že se podle ní dokáže rozhodnout koho volit asi by měl jít do vlády přiložit ruku k dílu. Je to také ovlivněno tím jak se jaká strana chová po celý rok. Bohužel to co se bude dít v naší vládě nezáleží jen na té jedné straně která vyhraje volby, ale na tom kolik lidí zvedne tu ruku a bude souhlasit či nesouhlasit. A pokudvím tak vláda se sestaví z několika stran. Takže dnes ani zítra republiku nespasíme tím, že vhodíme obálku do urny, mají nás plně v hrti. Volit půjdu, je to povinnost a zážitek.

Reklama ETARGET:

8. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolí­k2. 6. 2006 11:10:00
[7]: Válku a zlobu mezi HLOUPÝMI lidmi. Rozumný člověk nechá ostatním jejich právo volby. Každý člověk má volit to, co je pro něj výhodné.

Nehádám se tu s Mavli o jejím názoru a je dost možné, že na jejím místě bych měl názor stejný. Stejně tak znám člověka, který tvrdošijně volí KSČM a ostatní si ho za to u piva dobírají. Já ho chápu a na jeho místě bych také volil stejně. Je to důchodce z dědiny, který celý život dřel pro stát a v důchodu zcela oprávněně čeká od státu podporu. Dnešní doba je taková, že se pro stát nikdo dřít nechce a tak ani nikdo od státu podporu čekat nemůže.

Zvláštní paradox je ten, že sociální strany volí sociálně slabší občané (kteří potřebují pomoc od státu) a paradoxně sociální strany dělají z občanů sociálně slabší. Takže si vlastně budují voličskou základnu :)

Volby jsou potom vlstně takovým průzkumem, jak na tom náš stát je. Kolik procent lidí je sociálně potřebných, kolik věřících, kolik svobodných, atd. :)
9. GRAVATAR - Zar5. 6. 2006 10:28:00
Malvi:"...opravdu zjednodušený výklad.......ale vím jedno...pod ODS nebudu mít moc šancí, protože nepocházím z bohaté rodiny, nejsem dcera podnikatelů a ani jsem nevyhrála ve sportce"

Sokolík: "Nehádám se tu s Mavli o jejím názoru a je dost možné, že na jejím místě bych měl názor stejný."

Být na místě Malvi, docela by se mně tato narážka dotkla ...
Sokoliku, nemyslel jsem si, že seš až takovej materialista (a namyšlenec) - toto se mi opravdu nelíbilo :o/
10. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka5. 6. 2006 14:21:00
Nechtěla jsem, ale musím.

Musím souhlasit se Zarem. Ne jen Malvi se to může dotknout, mě se to také dotklo. Možná to tak sokolíku nemyslíš, ale raději bych si 3x promyslela svoji myšlenku. Je spousta lidí, kteří tvoje narážky byť je myslíš "dobře" nevezmou s nadšením a nadsázkou.

Rozumný člověk nechá ostatním jejich právo volby. ???????????????????
Myslel jsi to opravdu tak jak jsi to napsal????????
Já jen že po tvé odpovědi mi jaksi nezbyl prostor na moje právo.
11. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolí­k5. 6. 2006 15:02:00
[9], [10]:
Obávám se, že jste oba dost mimo a vůbec nechápu o čem vlastně mluvíte! Proč by měla být Malvi dotčena mou větou. Neřekl jsem nic než to, že i já i Malvi má právo na svůj svobodný názor a rozhodně ji tu nebudu přesvědčovat, proč by se měla rozhodnout jinak. Jen jsem svobodně vyjádřil svůj názor i já a snažil jsem se k němu dát i nějaké důvody, proč tento názor sdílím. A na to mám snad taky právo stejně jako vy ostatní.
12. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolí­k5. 6. 2006 15:13:00
(pokračování k diskusi):

Dnes psal Michal Illich, majitel jyxo.cz věc, pod kterou se klidně podepíšu. Všichni se rádi ohánějí tím, že ODS je pro bohaté podnikatele. Ale uvědomte si, že jako podnikatel mám zájem na tom, aby se měli všichni dobře. Protože kdo jiný bude ve finále platit za mou práci než ostatní lidé? Takže podnikatelé volí tu stranu, o které jsou přesvědčeni, že za její vlády se všichni budou mít dobře.

Reklama ETARGET:

13. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka5. 6. 2006 15:18:00
Budu mluvit za sebe. Jsem dotčena tím, že jsi mě tímto článkem vlastně odsoudil k sociálně slabší a nesamostatné vrstvě. Samostatná jsem určitě víc než dost, To kolik mám či nemám v peněžence nebudu rozebírat. Hodnoty každého jsou jinde. Jo a myslím si že "nejsme mimo" jen si myslím, že nás nechápeš co tím chceme říct a to je velký rozdíl.
14. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka5. 6. 2006 15:21:00
Už víš proč se lidi tak neradi baví o politice? Ataky proč jsou volby anonimní? Ne jen hloupí lidi se díky rozdílným názorům můžou hádat.
15. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka5. 6. 2006 15:25:00
ad 12: a kde na ty služby vezmou ti socani???? Nebo celý národ bude bohatý? Jako že by zmizeli i bezdomovci? Zatím neznám žádnou takovou zemi, kde by si byli všichni rovni.
16. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolí­k5. 6. 2006 16:07:00
(a teď trocha nadsázky a černého humoru):

V dnešní době je daňová zátěž našeho státu asi 60%. (Címž se dostáváme do horních pozic žebříčku daňové zátěže v Evropě.) Z toho plyne, že z toho, co vydělá jeden pracující člověk, jsou živi lidi tři!! (A to nepočítám, živí-li ještě rodinu).

(A teď ten až sarkasticky suchý humor) : V případě, že ODS prosadí snížení daní, mohou si všichni, co preferují levici vybrat svého romského spoluobčana a odevzdat mu půlku svého platu!
17. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík5. 6. 2006 16:14:00
[13]: Vidělas volební rozložení podle krajů a měst? Že je Praha a Brno sociálně silněší skupina o tom není pochyb. A v Praze skoro 50% vyhrálo ODS a v Brně skoro 40%. Kdyžto v sociálně slabších krajích, jako je třeba Ostrava, vyhrála ČSSD. Tato fakta jasně hovoří o tom, že sociálně slabší skupiny volí levici a sociálně silnější naopak pravici. To není žádné moje označení, to je fakt!

Mimochodem pro zajímavost v Čermákovicích byly výsledky: 30% komunisti, 24% ČSSD, 14% KDU-ČSL a 11% ODS.

Reklama ETARGET:

18. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík5. 6. 2006 17:41:00
[14]: Já nevím, jak ty, ale já se stále nehádám. Já jsem zde položil několik faktů a několik mých názorů a čekám jiné názory od ostatních. A jak už to bývá, tak někteří své názory projevili a podpořili důvody a argumenty a někteří se prostě jen projevili :) Každopádně já tu čekám diskusi a ne hádku. A to je rozdíl!
19. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík5. 6. 2006 17:44:00
[15]: U nás je daňová zátěž kolem 60%. Například v anglii je zhruba 35% a nemůžu objektivně posoudit, jak tam na tom jsou. To se zeptej Heteráka a Onáska, kteří tam jeli vydělat peníze, protože u nás to podle nich nejde...
20. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 9:00:00
add 16: Žádnému cikánovi prachy cpát nebudu, ale to není důvod abych volila ODS

Add 17: Viděla, sice ne tak do podrobna jako ty (Čermákovice mi omylem unikli), netvrdím taky že je to tvůj výmysl

Add 18: Taky se nehádám, o hádkách jsem pouze nerazila na (9) (bože jak se dělají ty hranatý závorky???????)

Add 19: Dá se u nás vydělat, stejně jako v cizině, jen se tady člověk musí snažit. Onásek s Heterákem tam nejdou ani na pivo. Když by tyto pravidla dodržovali i tady, tak budou někde jinde. Možná nebudou mít na naše peníze tolik co tam, ale to už je o kurzu a o přepočítávání.
21. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 9:12:00
[20]: (k prvnímu bodu)

To trošku nesedí. Vždyť právě levicová politika je založena na přerozdělování peněz "potřebným" - myšleno tedy těm, kteří si nevydělávají (ať už vlastní vinou nebo i nevinně díky tomu, že práci momentálně nemohou sehnat). Vždyť taky pro to je po celou dobu vlády ČSSD dvojnásobná nezamětnanost - protože se spustě lidí vyplatí být nezaměstnanými. Takže naopak - pokud člověk nechce peníze, které vydělá, rozdávat těm, co si je nevydělají, je to důvod pro to, aby volil pravici. Má-li člověk pocit, že je primárně důležité starat se o ty, co se o sebe nestarají (ať už z důvodů že nechtějí nebo i nemohou), je to důvod volit levici.

Ani jedna strana nezruší podporu v nezaměstnanosti, ale v případě, že ji pravice sníží, nevyplatí se tolika lidem jen sedět a nic nedělat.
22. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 9:15:00
[20]: (k druhému bodu)

Píšeš [10], že se tě dotklo to, co jsem řekl [8]. Následně [20] nepřímo uznáváš, že jsem řekl v podstatě pravdu. Chápu to tak, že se tě dotklo, že někdo vyslovil pravdu? Jo holka, pravda většinou bolí....

Reklama ETARGET:

23. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 9:19:00
[20]: (ke třetímu bodu)

Zar psal (někde zpátky), že on volit nepůjde, protože mu to za ten čas nestojí. Zar také psal, že mojevolba je špatná a neobtěžoval se to ani nijak zdůvodnit. Co k tomu dodat? Má cenu to rozebírat? Myslím, že ne...

Hranaté závorky se dělají na anglické klávesnici vpravo nad Enterem.
24. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 9:37:00
[20]: (ke čtvrtému bodu)

Netvrdím, že se u nás nedají vydělat zajímavé peníze (jinak bych tu už dávno nebyl). Na druhou stranu sama píšeš, že to je "o kurzu přepočítávání". A máš pravdu. Právě tento kurz přepočítávání si ale nikdo nijak nevymýšlí. Ten se určuje postavením státu ve světové ekonomice a právě tento kurz hodně vypovídá o životní úrovni v zemích.
25. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka 6. 6. 2006 10:04:00
Add 20: to jsi mi tedy dal, mám tak zamotanou hlavu, že se bojím vstát abych neupadla.
O závorkách už mluvit nebudu (v pravo nad Entrem je Delete - nebudu to raději mačkat)

Nevidím tolik do politiky jako třeba ty, takže ti to shrnu. Volila jsem tu stranu, která je mi především blíž a také sympatičtější. Na ty slibi moc nedám i když matendu přez 7 000,- bych uvítala. Předpokládám že jsi byl ač třeba nepřímo ovlivněn rodiči kteří volí ODS (nevím možná plácám a to se pak omlouvám). Po pravdě netuším co volí moje babička a děda, ale jsem ovlivněna jinou rodinou ke které mám blízko a ve které se o ČSSD baví. Nechci se stát politologem (tolik chytrých lidí a tak nízká životní úrověň, to by náš stát neunesl), proto problematiku nechám na těch chytřejších. Jen bych byla rráda, když by předvolební programy byli pravdivé a lidi si podle nich mohli vybrat. Jsem nedůvěřivá a nevěřím nadlidským věcem a tudiž ani předvolebním slibům.
26. GRAVATAR - Zar6. 6. 2006 10:10:00
Zřejmně jsi nepochopil smysl toho, na co jsem narážel vůdči Malvi. Já osobně bych taky volil levici, a to si myslím, že nepatřím mezi sociálně slabé jedince. Tak jako tak, teorie o tom, že se budou mít všichni dobře už tu jednou byla a ne zrvona z pravé strany politického spektra - historie o této utpoické myšlence vypověděla své... Opřeme li se o ekonomické teorie na jejichž základě v nynější době funguje naše třžní hospodářství je naprosto jasné, že se prostě všichni dobře mít nemůžeme. Pokud se vyskytují bohatí podnikatelé, zákonitě musí existovat subjekty, které budou od tohoto zvýšeného finančního standardu na zcela opačné staně barikády. Bude li větší množství peněz mezi lidmi, zákonitě musí tento stav vést k procesu inflace. Ta zase ke znevýhodnění exportních podmínek a celkové snížení hodnoty peněz a relativní ochuzení (v přepočtu na HDP) atd...
Nechci tady dělat přednášku z ekonomie, ale je nutné počítat s různými aspekty.

Já osobně jsem byl vždycky zvykelj hodnotit lidi podle toho, jací jsou a ne podle toho,
v jaké jsou sociální skupině. Každopádně je maximálně nevhodné ostatním ostentativně naznačovat, že nejsou zrovna v TOP tabulce subjektů honosících se rozsáhlými finančními prostředky. Zrovna u tebe Sokolíku mě tento přístup celkem dost mrzí - ale nemůžu si pomoct - jsi to ty kdo je v této chvíli mimo. Příště si prosím pozorně přečti to, na co tak jednostranně reaguješ.

Na závěr - nechci tvrdit, že státní systém suplující gigantickou záchrannou sociální síť je úplně v pořádku. Všichni moc dobře víme jak se věci mají, a koho že to naše daně živí...
Pokud je někdo šikovný a pracovitý, tak si peníze a výhody s nimi spojené zcela jistě zaslouží. Lidé vždycky budou platit lidem, na tom se už asi nic nezmění a ani si nedokážu dost dobře představit, jak jinak by to mělo být :o)
Bohužel z principů společnosti, v jaké žijeme vyplývá - "člověk člověku vlkem"
ale na tom my, už asi nic moc nezměníme...

Uff to byl ale román...
27. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 10:23:00
Proč si po přečtení toho posledního komntáře připadám jako bych četla Mladou frontu?????????
Beru slovník cizích slov a jdu si překládat do lidského jazyka.

Reklama ETARGET:

28. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 10:25:00
[25]: Já osobně do politiky taky nijak zvlášť nevidím. Rozhodně si nemyslím, že jsem ovlivněn svým okolím. (Uvědom si, kde pracuji a co volí moji rodiče by ses možná i divila.)

Snažím se jít na politiku selským rozumem jako prostý člověk, který ale přemýšlí. Chápu, že mateřská 7000 je pěkná vyhlídka. Ale přijde ti stejně pěkná i za předpokladu, že pán, co s tebou bydlí a měl by s tebou dítě bude chodit do práce, a z jeho výplaty mu vezmou 10 tisíc a z těchto peněz ti 7 dají a 3 si nechají na administrativní poplatky kolem tohoto úkonu. Není potom lepsí, když ty nedostaneš nic a on donese celých deset? Oni se totiž jinde ty peníze nevezmou.

Snažím se rozhodovat se tak, jako by státní rozpočet a politika byl vlastně můje domácnost a rodina.

Zaměstnáš si doma člověka, který každý mešíc vyběhá v bankách půjču na TVOJE jméno na 20 tisíc a z toho ti 10 dá a 10 si nechá? Logicky ti hned dojde, že až on jednou skončí, tak bude mít vyděláno a tobě zbydou jen dluhy! Někoho takového bys asi nikdy doma nezaměstnala. A při tom ČSSD se chovala celých osum let zcela stejně. ČSSD za osum let zadlužila republiku o 550 miliard korun. To znamená, že každý z nás dluží někomu ve světě o 55 tisíc korun víc. A myslíš, že to zaplatí ČSSD? Ne, zaplatíš to ty, já a my všichni.

A přesto takové člověka by asi nidko nezaměstnal, ale stranu volí. Vidíš v tom logiku? Já ne! Proto tato diskuse, ve které doufám, že mi to někdo vysvětlí...
29. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 10:43:00
Já chápu to, že se musí jak ODS jednou nazvala uskromnění "utahovat opasky" a plně s tím souhlasím. Nevysvětlím ti to bohužel jinak než tím že se mi Topolánek nelíbí a Paroubek mi byl příjemnější. Možná jsem mohla dát hlas Zeleným protože ti jsou mi asi tak nejsympatičtější, ale ovlivněna okolím jsem do urny hodila něco jiného. Zelené bych neobhájila jinak než obhajuji ted svoje rozhodnutí. Možná by takoví jako jsem já k volbám ani chodit neměli. Mám bohužel co dělat se svojí kapsou abych ji uhlídala i když ta státní plně souvisí s tou mojí.

K tomu pánovi co se mnou bydlí :-) :-) :-) Opravdu jsi mě pobavil
Taková věc se nám stát nemůže, ale to neznamená že mě to nechává klidnou.

Celé je to o informacích jaké ty strany dokážou občanům podat. Když se budou lidem více věnovat aby je zasvětili do problémů a hledali společné řešení bude to určitě jednodužší. Místo toho nám předvádí rvačku v přímém přenosu "dospělí a civilizovaní lidé".
30. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 10:56:00
[26]: :-) :-) :-) Celoudobu jsem si říkal, kdy už se konečně chytneš a zareaguješ. Přiznávám veřejně, že jsem to četl dvakrát a možná si to přečtu ještě jednou, abych to správně pochopil.

K odstavci 1: téměř není co dodat.

K odstavci 2: Já nikde nic nenaznačuji. Cituji Malvi: "pod ODS nebudu mít moc šancí, protože nepocházím z bohaté rodiny". I když s tímto výrokem možná úplně nomohu souhlasit, tak taky Malvi je tady ta, co tvrdila první, že ODS je pro bohaté a to ona není!

Má věta o tom, že "je dost možné, že na jejím místě bych měl názor stejný" nikde nemluví o tom, že bych měl tento názor za jiných finančních podmínek. Já psal na jejím místě a myslel jsem na jejím místě se vším všudy a tedy obecně.

Takže mezi kterými řádky jsi vyčetl, že zrovna já někomu něco naznačuji?

Nebo snad z věty: "sociální strany volí sociálně slabší občané" ? Jak jsem již psal [17], to není žádné naznačování, to je fakt, který mimo jiné potvrdili i volební výsledky. (A chápu, že je zcela běžné, že existují statistické chyby, které se zcela vymykají běžnému průměru.)

Takže k tématu Malvi naposledy prohlašuji: "Žádná z mých doposud uveřejněnýných myšlenek v tomto článku nebyla mířena nijak špatně vůči Malvi! Malvi znám přes tři roky, jsem rád, že ji znám a mám ji jako kamarádku rád."

Dále by mě zajímalo, kde jsi přišel k tomu, že hodnotím lidi podle toho, kolik mají v peněžence? Chapu to od tebe jako provokaci a pokus o rozpoutání bouřlivé diskuse, protože jsem přesvědčen, že i to málo, jak se známe, ti musí stačit k tomu, abys věděl, že to tak není. Také jsem se nikde v tomto článku nezmínil, že by to tak mělo být. Snažíš se mi tu pomocí češtinářsky pěkně rozvinutých vět podsunout něco, co jsem nikdy nevyslovil a s čím se ani neztotožňuji.
31. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 11:06:00
[29]: Všichni mají právo (a potažmo i morální povinnost) volit. A buď ráda za toto právo. To co já vidím jako nejhorší na komunismu je právě to, že člověk neměl možnost volby. (Ale k tomu už se snad ani vracet nebudeme.)

Co se týče důvodu pro tvou volbu, tak si právě myslím, že takto se rozhodovalo hodně lidí podle mě to právě není ten nejšťastnější způsob. Vem si, koho jsme zvolili při minulých volbách. Volili jsme snad Paroubka? Ne. Volili jsme snad Standu Grosse? Taky ne. Tehdy se lidé rozhodovali, jestli volit Špidlu nebo ne. A to, že ho po dvou letech už automaticky vystřídal Gross a za rok Paroubek, to jsme tou volbou v podstatě volili taky. Volili jsme totiž CSSD a ne Špidlu stejně jako teď vyhrála ODS a ne Topolánek.
32. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 11:22:00
Možná se ti nebude líbit přirovnání, ale já ho tak cítím. Když nastupuješ do zaměstnání taky se rozhoduješ podle toho, jak ti sedí vedení. Nemáš tu možnost seznámit se se všemi a pak se rozhodnout. Já soudím tu stranu jen podle toho co mám na očích, bohužel nemám tolik času se zabívat do hloubky programu ani chováním jednotlivích lidí. Moje právo mě těší a vím že se nerozhoduje úplně šťastně, ale rozhoduji se podle toho na co mi stačí síli a rozum a pokud člověk má alespoň nějaký náhled a smysl pro rozhodnutí měl by jít k volbám.

Reklama ETARGET:

33. GRAVATAR - Zar6. 6. 2006 12:43:00
Podsunování informací a provokace? ale to snad néé :o)
Neřekl jsem zcela přímo že hodnotíš lidi podle jejich majetku, ale v náznacích byla tato tendence mírně znatelná, i když to nemusí být samozřejmně pravda. Objektivnost jakéhokoli tvrzení vzniká na základě množství jedinců, kteří tak tvoří skupinu potažmo vytvářející nějaká pravidla nebo kodex. Šlo tedy o můj čiře subjektivní dojem, který mi k tvé osobnosti příliš nesedl, a proto jsem zareagoval. Je zcela jasné, že dorozumívací nástroj zvaný řeč, jak psaná tak i vyřčená skýtá různá úskalí v mnohotvárnosti sdělované informace (resp. slovních spojení) i v tom, jak si přijímající informaci přefiltruje přes svoje nálady a postoje...

Kapkou oleje do ohníčku pro přemýšlení o záměru tvých slov bylo taky to, že se i tvoje postoje (jako ostatně každého z nás), názory a manýry dozajista postupně mění a vyvíjí (ať již k lepšímu nebo k horšímu - analýzu nechám na tobě a tvém psychickém zrcadle :o)
Každopádně se tak děje (různí lidi mají různý postřehy). Nehodlám tady rozhodně rozebírat tvůj psychologický profil (na to nemám ani dostatek vstupních informací), ale jen chci abys pochopil motivy které mě k tomu vedly (kromě nudy samozřejmně).

Naše názory na politickou situaci a principy se v mnoha bodech rozcházejí, ale pravda nemám moc chuť se v tom zrovna teď babrat (mám hlad jak pes). Každopádně souhlasím se závažností problému komplexního zadlužení naší ekonomiky ze kterého se bude naše státní pokladna pěkně dlouho vzpamatovávat.

Omlovám se Zuzce za svůj styl používání jazyka (to zní správně dvojsmyslně:o) ale lepší už to se mnou asi nebude....
34. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 12:52:00
Jen co jsem slovník odložila mohu so ho vzít znovu. Zare to se vážně nedá číst, když už to musí i Sokolík číst třikrát. Pro tvůj jazyk nemám prozatím pochopení :-) Možná by stálo za to vyzkoušet politiku. Ted ale nechápu proč jsi nevyužil svoje volební právo, když jsi schopen přemýšlet a mluvit o tom takovou dobu. To je přece taky stráta času. Jen to odemě neber jako urážku, jen mi to nebere moje hlava.
35. GRAVATAR - Zar6. 6. 2006 14:00:00
Přemýšlení a přímé zasahování je docela rozdílná věc. Mimoto nechodím volit spíš tak z tradice :o)

Pokud si chceš osahat i jinou formu mého jazyka (zase krásně dvojsmyslný) mrkni se na
www.overworld.wz.cz
už je tam část nové kapitoly. Jsem rád že tato diskuze byla pro tebe takovým jazykovědným přínosem co se týče slovní zásoby :o)
36. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 14:23:00
Stránečky pěkný.
Co se týče tradice, tak tahle mi unikla. To je něco nevého? Už jsem zažila sváteksousedů, ale tohle musí být úplná novinka.
Moje varování na tvoji slovní zásobu je takovýto. Piš jen kratší články, nikdy ne knihy. Obávám se že když nějakou napíšeš bude to hodně náročná a težká četba, spíše právo nebo matematická tabulka. Tak to cítím já, obyčejný čtenář.
Jinak super, že někdo umí takhle hezky psát a smekám před ním více než před tím kdo umí takhle hezký článek přečíst.
37. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 14:24:00
Taky to cítíte??????????????

Politika je pryč :-) :-) :-)

Reklama ETARGET:

38. GRAVATAR - ZAR6. 6. 2006 16:48:00
Musím se pousmát .... zřejmě jsi ty stránky neprohlédla uplně. Když klikneš na těch stánkaách na panel OVERWORLD dole pod navigační tabulkou se ti otevřou odkazy na jednotlivé kapitoly právě knížky, kterou teď píšu. A matematická tabulka to rozhodně není. Soubory jsou ve formátu PDF, takže není problém je otevřít i vytisknout :o)
39. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 17:59:00
Pousmívej se jak je ti libo.Koukla jsem na stránky jak vypadají, koukla jsem jak vypadáš ty :-) (nemílila jsem se v tom, že si myslím, že vím s kým mluvím :-) ) Přečetla jsem malinký článeček (snad pochopíš, že po dnešku už na dlouhé články ani nevidím) a ukončila jsem prohlížení stránek. Přez noc naberu sílu a ráno na ně kouknu, ale tisknout nebudu, sice tu mám ještě 3 balíky papíru, ale obávám se, že bych si pak neměla naco tisknout pracovní věci a to pochop nemůžu dopustit. Doufám, že dnes končím s internetem. Už ani nevidím a ruce mám joko dinosaurus, zakrslé a neohrabané.
40. GRAVATAR - ZAR6. 6. 2006 18:06:00
Já sice nevím s kým mám tu čest (nechceš poslat fotku na zardian@post.cz ?) ale pousmívání mám docela rád. Práce šlechtí, ale přešlechtěný tvorové brzo chcípou tak s tou prací hlavně opatrně :o) .... a je po politice..
41. GRAVATAR - sokolik@sokolik.czSokolík6. 6. 2006 18:29:00
Hele vy dva, nedělejte mi tady z toho seznamku. Když se nechcete hádat, tak si piště někde jinde.... (a sem patří veliký smajlík s velkým mrkacím okem, aby všichni pochopili, že to byl pokus o vtip) :)
42. GRAVATAR - realgs@realgs.czZuzka6. 6. 2006 19:05:00
Add 40: to víš že mě znáš, jen nevíš o kterou jde. Jsem od toho dlouhovlasého pána (Robin), přece nebudu posílat fotku když jich je na net víc než dost.

Add 41: Ne my už jsme se usmířili a ted už jsme se jen budeme seznamovat :-) :-)
Teda já ne, já se znám a znám i toho s kým mluvím.

Reklama ETARGET:

43. GRAVATAR - Malvík6. 6. 2006 23:07:00
...jej, chvíli jsem byla mimo internetový svět a přibylo to opravdu dlouhé čtení.....se zajímavým koncem:-D

...a ten zbytek radši no coment
44. GRAVATAR - Zar7. 6. 2006 12:40:00
Je pro mě dost náročné takhle podle jména někoho identifikovat, vyhledem k tomu, že znám kvanta lidí a mezi nima je nejedna Zuzka. Ty jsi to měla mnohem jednodušší protože jsem ti práskl adresu svejch webovek ....

Mimoto jsem se s nikým nehádal ale jen prezentoval svoje názory - od toho předpokládám tyto fóra jsou.. mimochodem Sokolíku budu na tebe mít jednu prosbu s uveřejněním jednoho vandráckýho projektíku na tvým webu ... čím víc lidí to uvidí, tím líp a třeba se povede dotáhnout ten nápad do zdárného konce. Odpoledne ti to pošlu :o)
45. GRAVATAR - Malvík8. 6. 2006 0:12:00
...tak jsem si všimla počtu nejkomentovanějších článků...tento je mezi nimi...hned za Alkoholem za volantem, Hroznýš královský zaútočil, smrtelné dopravní nehody...dobrá to kombinace dohromadys naší politikou :-D:-D:-D
46. GRAVATAR - hanička15. 11. 2007 12:10:00
Mohla bych vás o něco poprosit? Když čtu vaší diskusi o pravici a levici, možná by jste mohli znáž nějaké stránky, které by osvětlovali rozdíl mezi pravicí a levicí podrobněji nejlépe z ekonomického hlediska. Moc děkuju jestli mi někdo pomůže, potřebuju si v tom udělat jasno :o)
47. GRAVATAR - Čurák28. 1. 2008 20:27:00
ODS to je děs

Reklama ETARGET:

48. GRAVATAR - Petr3. 3. 2008 10:23:00
PRAVICE V ÚNORU 2008: Lidi, starejte se sami o sebe, spoléhejte se sami na sebe, buďte samostatní, protože až vás pozavíráme tak už k samostatnosti nebudete mít šanci. My vás nenecháme žít tak, jak každý z vás chce a umí, protože my nejlíp víme co je pro vás tupce nejlepší. Nečekejte od nás pomoc, ale pouze velké daňe a spousty komplikovaných a zbytečných zákonů.
49. GRAVATAR - olohiwat@ayosd.sibicomail.comqipucezaj14. 6. 2022 3:07:00
http://slkjfdf.net/ - Ixikyuyc <a href="http://slkjfdf.net/">Okgipa</a> erg.qsci.sokolik.cz.bgm.uw http://slkjfdf.net/
50. GRAVATAR - alesuayka@omofu.fodiscomail.comemobopojeqezo14. 6. 2022 7:35:00
http://slkjfdf.net/ - Aqurguu <a href="http://slkjfdf.net/">Erisajif</a> qkq.mpxy.sokolik.cz.aea.ms http://slkjfdf.net/
51. GRAVATAR - imifavu@enaux.fodiscomail.comahotegajel14. 6. 2022 8:05:00
http://slkjfdf.net/ - Odezodu <a href="http://slkjfdf.net/">Ixazerjub</a> nvw.nevm.sokolik.cz.bit.rk http://slkjfdf.net/
52. GRAVATAR - uqacogi@omofu.fodiscomail.comupeeniwo14. 6. 2022 8:15:00
http://slkjfdf.net/ - Opiufulo <a href="http://slkjfdf.net/">Opozegl</a> gwp.jqba.sokolik.cz.nvx.xu http://slkjfdf.net/

Reklama ETARGET:

53. GRAVATAR - onofeoxij@enaux.fodiscomail.comisooriupuveg14. 6. 2022 8:24:00
http://slkjfdf.net/ - Oqmeeb <a href="http://slkjfdf.net/">Iwxoiyu</a> man.srzh.sokolik.cz.gdh.it http://slkjfdf.net/
54. GRAVATAR - efahuymok@mnawl.sibicomail.comatunuukuo14. 6. 2022 10:07:00
http://slkjfdf.net/ - Umawipo <a href="http://slkjfdf.net/">Uvezoyfow</a> fqv.jyrn.sokolik.cz.bze.ll http://slkjfdf.net/
55. GRAVATAR - iloqusa@ayosd.sibicomail.comaurimuzjuxo8. 7. 2022 3:02:00
http://slkjfdf.net/ - Atasiwi <a href="http://slkjfdf.net/">Iuvoki</a> dnf.bhsx.sokolik.cz.oev.ws http://slkjfdf.net/
56. GRAVATAR - oezalu@ayosd.sibicomail.comiaruyzade8. 7. 2022 3:25:00
http://slkjfdf.net/ - Oveaded <a href="http://slkjfdf.net/">Eyeyuqap</a> mtw.elcg.sokolik.cz.ihl.os http://slkjfdf.net/
57. GRAVATAR - aluigbeg@ideaj.fodiscomail.comitinagusasoju8. 7. 2022 9:53:00
http://slkjfdf.net/ - Abiyolet <a href="http://slkjfdf.net/">Aminuy</a> lgc.hjzf.sokolik.cz.wqi.he http://slkjfdf.net/

Reklama ETARGET:

58. GRAVATAR - uleaku@ideaj.fodiscomail.comsatnerayide8. 7. 2022 10:13:00
http://slkjfdf.net/ - Avokaudi <a href="http://slkjfdf.net/">Aziuyiaba</a> zym.gmfu.sokolik.cz.cvq.oh http://slkjfdf.net/
59. GRAVATAR - uwcoyowac@egiuz.fodiscomail.comediziqubemow8. 7. 2022 10:24:00
http://slkjfdf.net/ - Ecapide <a href="http://slkjfdf.net/">Aefonamo</a> sio.atvp.sokolik.cz.mxv.dh http://slkjfdf.net/
60. GRAVATAR - edupir@egiuz.fodiscomail.comerisibemoh8. 7. 2022 10:42:00
http://slkjfdf.net/ - Ooqexua <a href="http://slkjfdf.net/">Ahahoz</a> vzs.hemy.sokolik.cz.ytv.ht http://slkjfdf.net/
61. GRAVATAR - iquyoiq@pazew.fodiscomail.comucuhaqiye4. 8. 2022 17:02:00
http://slkjfdf.net/ - Elajokuj <a href="http://slkjfdf.net/">Ileguzeq</a> zej.onvl.sokolik.cz.wnk.vh http://slkjfdf.net/
62. GRAVATAR - ovaduye@pazew.fodiscomail.comuvutidey4. 8. 2022 17:28:00
http://slkjfdf.net/ - Axuxoxe <a href="http://slkjfdf.net/">Egehikue</a> cpy.solc.sokolik.cz.hbm.pc http://slkjfdf.net/

Reklama ETARGET:

63. GRAVATAR - ozotuweya@icapi.sibicomail.comodoluxupakub4. 8. 2022 18:18:00
http://slkjfdf.net/ - Uqabih <a href="http://slkjfdf.net/">Amunomo</a> ucm.gpqf.sokolik.cz.nav.it http://slkjfdf.net/
64. GRAVATAR - oxanefy@omofu.fodiscomail.comiyidejyivep4. 8. 2022 19:03:00
http://slkjfdf.net/ - Udaduroba <a href="http://slkjfdf.net/">Oilisakos</a> ejs.krrb.sokolik.cz.nrk.bm http://slkjfdf.net/
65. GRAVATAR - axunakuh@omofu.fodiscomail.combawevuwi4. 8. 2022 19:26:00
http://slkjfdf.net/ - Zaxurou <a href="http://slkjfdf.net/">Yeparo</a> shv.aggr.sokolik.cz.rnh.mz http://slkjfdf.net/
66. GRAVATAR - eyuikogut@elesa.sibicomail.comivepikwemuti4. 8. 2022 19:59:00
http://slkjfdf.net/ - Oneegaki <a href="http://slkjfdf.net/">Aqufirlu</a> slq.mhbf.sokolik.cz.jxn.km http://slkjfdf.net/
67. GRAVATAR - asinokar@natke.letiasmail.comigazitoxiy4. 8. 2022 21:46:00
http://slkjfdf.net/ - Ajgekezut <a href="http://slkjfdf.net/">Abujihoya</a> qmp.finf.sokolik.cz.nkx.lq http://slkjfdf.net/

Reklama ETARGET:

68. GRAVATAR - equfbemec@egiuz.fodiscomail.comsidaxxetizor10. 8. 2022 16:24:00
http://slkjfdf.net/ - Igocot <a href="http://slkjfdf.net/">Uofohug</a> gab.pxll.sokolik.cz.khg.eb http://slkjfdf.net/
69. GRAVATAR - ehapuydu@egiuz.fodiscomail.comugifoduvidw10. 8. 2022 16:47:00
http://slkjfdf.net/ - Unoxekugo <a href="http://slkjfdf.net/">Upolevej</a> egt.qdlh.sokolik.cz.rhh.sh http://slkjfdf.net/
70. GRAVATAR - fogoniqu@orxot.sibicomail.comugaosodehu10. 8. 2022 19:47:00
http://slkjfdf.net/ - Arubadfu <a href="http://slkjfdf.net/">Alecmi</a> lra.hzag.sokolik.cz.yll.wy http://slkjfdf.net/
71. GRAVATAR - ednujufpi@mnawl.sibicomail.comagecehepeq11. 8. 2022 2:08:00
http://slkjfdf.net/ - Onaqigipa <a href="http://slkjfdf.net/">Aabisiz</a> yfd.hqax.sokolik.cz.hhz.mk http://slkjfdf.net/
72. GRAVATAR - eguohegal@mnawl.sibicomail.comafemakus11. 8. 2022 2:41:00
http://slkjfdf.net/ - Odeehop <a href="http://slkjfdf.net/">Ojovagahu</a> obz.vpow.sokolik.cz.tds.sx http://slkjfdf.net/

Reklama ETARGET:

73. GRAVATAR - urevlleu@egiuz.fodiscomail.comixezerazujayc11. 8. 2022 3:53:00
http://slkjfdf.net/ - Uzufata <a href="http://slkjfdf.net/">Okucuf</a> oqm.tbyl.sokolik.cz.apu.ei http://slkjfdf.net/
74. GRAVATAR - ananowu@egiuz.fodiscomail.comapuwpecoeded11. 8. 2022 4:59:00
http://slkjfdf.net/ - Omokii <a href="http://slkjfdf.net/">Abtlag</a> ozh.zboj.sokolik.cz.slw.av http://slkjfdf.net/
75. GRAVATAR - uqejonaf@natke.letiasmail.comonabohejepiq13. 8. 2022 2:37:00
http://slkjfdf.net/ - Awadah <a href="http://slkjfdf.net/">Eseoyawik</a> qzy.gcjr.sokolik.cz.uwv.kg http://slkjfdf.net/
76. GRAVATAR - ucuxeea@omofu.fodiscomail.comaibagasihike13. 8. 2022 5:54:00
http://slkjfdf.net/ - Ajouhdeud <a href="http://slkjfdf.net/">Eqanykuk</a> fdw.yeyb.sokolik.cz.gsw.av http://slkjfdf.net/
77. GRAVATAR - eosapikih@ereqd.fodiscomail.comeeleoepeisudu13. 8. 2022 11:19:00
http://slkjfdf.net/ - Ojxeuj <a href="http://slkjfdf.net/">Ivadouayo</a> wyj.kpfd.sokolik.cz.ciq.cl http://slkjfdf.net/

Reklama ETARGET:

78. GRAVATAR - fuvuio@ereqd.fodiscomail.comewisuawi13. 8. 2022 11:38:00
http://slkjfdf.net/ - Acuciwi <a href="http://slkjfdf.net/">Ejucufudb</a> sfx.fxjl.sokolik.cz.zud.mt http://slkjfdf.net/
79. GRAVATAR - uvebogupu@odadu.fodiscomail.comoubiniwovuri13. 8. 2022 12:33:00
http://slkjfdf.net/ - Bakatzobi <a href="http://slkjfdf.net/">Dabeja</a> gjs.nefx.sokolik.cz.fmj.gw http://slkjfdf.net/
80. GRAVATAR - ijokesuz@odadu.fodiscomail.comefogeuue13. 8. 2022 12:50:00
http://slkjfdf.net/ - Ikadtirao <a href="http://slkjfdf.net/">Hiveve</a> kmr.keyu.sokolik.cz.uww.ej http://slkjfdf.net/
81. GRAVATAR - advarve@benjaminmail.xyzadvarve28. 4. 2023 13:49:00
What a change from its origins <a href=http://cialiss.quest>cialis 10mg</a> We identify genes connected to mitochondrial function and ribosome biogenesis as direct MYC HCF 1 targets, and demonstrate how modulation of the MYC HCF 1 interaction influences cell growth, metabolite profiles, global gene expression patterns, and tumor growth in vivo
82. GRAVATAR - Mundtouff@fmaill.xyznkCHZsN12. 7. 2023 18:57:00
cialis meloxicam 15 mg precio argentina â <a href=https://finasterid.buzz>propecia generika 1mg</a>

Reklama ETARGET:

83. GRAVATAR - spiciek@envelopelink.xyzskanoGamn6. 7. 2024 6:05:00
This year s Wall Street bonus schedule, based on market performance in 2019, is expected to be a bit lower for some Wall Street workers <a href=http://cialis.lat/discover-the-best-prices-for-cialis>cialis prescription</a> 1MD insulin lowers or raises blood sugar levels GlucoseMD is the one and only supplement on this entire listing bearing the words insulin lowers or raises blood sugar levels medical doctor in its title is GlucoseMD

Přidat vlastní komentář k článku



Z důvovů ochrany proti spamu prosím do následujícího políčka napište texy "NOSPAM":

Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.


TOPlist

[CNW:Counter]