Koupili jsme v srpnu do práce Ad-Aware. Měli jsme trošku problémy s některými funkcemi. Když už jsme nevěděli, co s tím, dal jsem dohromady všechnu svou angličtinu a napsal dotaz na Support firmy Lavasoft.
A teď koukám. Došla mi odpověď. 30. srpna jsem posílal dotaz a odpověď mi došla 11. listopadu. Do Německa je to fakt daleko, takže asi proto jsem na odpověď čekal přes dva měsíce.
A to nejlepší? Jako odpověď na můj problém mi přišel nějaký automatický email s tím, že mám napsat problém znovu a přidat k němu své zákaznické číslo, protože pokud nemám legální Ad-Aware, tak mi support poskytnut nebude.
A mimochodem, problém jsem asi po týdnu vyřešil. Ad-Aware na konci testu padal. Problém je v tom, že Ad-Aware se snaží zapsat do logu, který je ve stejné složce jako spouštěný program. Proto je potřeba tam nastavit danému uživateli oprávnění.
Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.