Další firma, nad kterou se neustále pozastavuji, je můj internetový provider PES Consultign.
Platím u nich NORMALHOSTING, který stojí 200,- Kč s Non-stop technickou podporou. Pokud mi stačí podpora pouze v pracovní době, platil bych 140,- Kč a pokud by mi stačil hosting bez technické podpory, pak pouhých 100,- Kč.
Nevím, jestli reklamací objednané služby je myšlena technická podpora, ale využil jsem jejich služeb pouze asi třikrát.
Poprvé, když mi přestali chodit emaily. Sdělili mi, že se jim tam něco zasekává a ať přes webové rozhraní smažu tu zaseklou zprávu a ostatní že mi pak přijdou. I smazaj jsem a přišli. Ovšem toto nepovažuji za využití placené technické podpory, ale za reklamaci zaplacených služeb.
Podruhé jsem jejich služby využil, když jsem chtěl přes Enterprice Managera připjit MSDE, ale chovalo se to nějak divně. Vyměnili jsme si spoustu telefonů a emailů, ale problém nevyřešili doposud a já už jsem se s tím smířil. Ovšem opět to tedy chápu jako nevyřešenou reklamaci poskytovaných služeb.
Dnes mi opět přestala chodit pošta. Vymazání posledního emailu přes web nestačilo, a tak jsem opět zavolal. První telefonát trval skoro sedum minut, kdy jsem poslouchal do mobilu příjemnou hudbu a plati jak mourovatý za to, že to na druhé straně nikdo nezvedá. Další telefonát byl stejný, ale pouze pětiminutový. Na potřetí jsem se dovolal. Pán mi poradil, ať si smažu poslední email přes web, a že tomožná začne chodit. Smazal jsem tedy další (to už jsem přišel nenávratně o dva emaily.) Nepomohlo. Sdělil mi, že to tedy neumí opravit a že to ráno přědá odborníkům.
A co na tom nechápu? No nechápu, na co vlastně platím 1.200,- Kč ročně za nějakou technickou podporu, když firma PES Consulting není schopná řešit operativně ani základní reklamace.
Jednou, až nebudu lenošnej, tak možná přejdu k jinýmu providerovi. Ale zatím je lenost silnější než já.
Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.