To se mi zase jednou něco povedlo. Těsně před Vánoci jsme jsme dostali připojení internetu od UPC. Přijel technik, byl rád, že máme všechno připravené a tak jen připojil modem a všechno hned fugovalo. Byl rád, že mohl za 5 minut odjet a dohnat tak časový deficit, který získal u minulých zákazníků.
Všechno fungovalo do soboty 22. prosince (tedy první nepracovní den), když jsem se pokusil přepojit síť na jiný router. Znale věci jsem zrestartoval i modem, aby se zkamarádil s novou MAC adresou. I problém byl na světě. Modem po restartu přešel do módu Stand-by.
Trápil jsem se s tím hodnou chvíli, všechno do modemu odpojil, koupil jsem dokonce nový kablík od spliteru, kdyby náhodou byl zlomený a stále nic nepomáhalo. Už to vypadalo, že buď odešel modem a nebo je někde problém se signálem po cestě. Ale kabelovka fungovala. Báječné je, že sobota je nepracovní den a od pondělí byli tři dny vánočních svátků, takže na hot-line nikdo.
V úterý jsem dostal spásnou myšlenku a poslal večer emailem svůj problém do UPC. Jaké bylo ráno moje překvapení, když mě technik (specialista) informoval, že jsem si stiskl tlačítko Stand-By, které je chytře ukryto osamoceně v horní části modemu a a je hodně malé a nenápadné, že jsem si ho absolutně nevšiml. A prý když ho stisknu znovu, tak modem opět najede. Nechci si raději ani představit, co si o mě v té chvíli myslel.
Chcete-li ke komentáři přidat svou fotku nebo jinou ikonku, postupujte podle návodu.